Fotovoltaika s referencemi od skutečných zákazníků

A je to tu, i vy jste se rozhodli, že je pro vás fotovoltaika na klíč to správné řešení a hledáte spolehlivého dodavatele. Jak ale na trhu najít společnost, která je kvalitní, která se ve své práci dokonale vyzná, a s kterou určitě neskončíte v některém z investigativních, televizních pořadů, protože sliby, které jste před instalací obdrželi, nebyly ani zdaleka splněny?

Co takhle fotovoltaika s referencemi od skutečných klientů? Co takhle možnost zavolat zákazníkům, kteří již fotovoltaické elektrárny (FVE) od společnosti mají a bezchybně jim slouží? Líbí se vám naše strategie? Jsme si jisti, že ano. Naše přesvědčení nám potvrzují klienti, s kterými jejich projekt na střechu rodinného domu připravujeme.Fotovoltaika na klíč s referencemi od skutečných zákazníků

Hned na začátku našeho podnikání jsme se rozhodli, že písemná forma referencí, která je umístěna na viditelném místě našich stránek, není správná cesta. Ano, společnosti tuto strategii používají pro navození pocitu důvěryhodnosti, je to pro vás ale opravdu prospěšné? 

To, že fotovoltaika "panu Karlovi" snížila výdaje za elektrickou energii o 70 %, je sice krásná zpráva pro "pana Karla", ale co to vlastně řeklo vám? Neznáte specifické podmínky jeho spotřeby ani jeho ceny elektrické energie. Nevíte, jestli byla realizace skvělá proto, že byla nová fotovoltaická elektrárna (FVE) instalována na novostavbu, která pro ni byla perfektně připravena nebo proto, že si firma poradila s problematickou instalací ve starším domě s hliníkovými rozvody.

A máme tu důvody, díky kterým jsme došli k závěru, že reference zákazníků společnosti SOLLARIS fotovoltaika jsou prospěšné v případě, že je poskytují skuteční lidé skutečným lidem. Že zákazník, kterému slouží obdobná fotovoltaika v obdobných podmínkách, potvrdí, že byla instalace bezchybná, čistá a samozřejmě profesionální.

Naše fotovoltaika je skvělá a jedinečná, snižuje výdaje za elektrickou energii a využívá prémiové komponenty. To, že bude naše fotovoltaika předmětem rozhovoru našeho potenciálního i skutečného zákazníka bez naší přítomnosti svědčí o tom, že si za svými realizacemi stojíme.